SuperAlimentul saptamanii: semintele de chia

SuperAlimentul saptamanii: semintele de chia

25.07.2020 23:05

Datorită beneficiilor pe care le au asupra sănătății, semințele de chia au fost incluse în categoria „super-alimentelor”. Ajută organismul să rețină fluidele și electroliții, se transformă în gel în stomac și în acest fel încetinește transformarea carbohidraților în zahăr.

Semințele de chia sunt printre cele mai nutritive alimente deoarece sunt pline de fibre, proteine, acizi grași Omega-3 și numeroși micronutrienți, având însă un număr scăzut de calorii și carbohidrați.

În plus semințele de chia sunt naturale, integrale, crescute organic, nemodificate genetic și nu conțin gluten in mod natural.

Beneficiile semințelor de chia:

  • -scad tensiunea arterială și sunt bune pentru sănătatea sistemului cardiovascular datorită acizilor grași pe care îi conțin;

  • -au capacitatea de a stabiliza nivelul zahărului din sânge;

  • -proprietățile lor antiinflamatorii sunt benefice pentru persoanele care suferă de artrite;

  • -semințele de chia cresc metabolismul și îmbunătățesc masa musculară, de aceea sunt recomandate de nutriționiști pentru eliminarea kilogramelor în plus;

  • -ajută la îmbunătățirea funcției creierului datorită acizilor grași componenți;

  • -semințele sunt cunoscute pentru capacitatea de a crește producția de energie care te ajută să îți îndeplinești sarcinile de zi cu zi fără să obosești sau să te simți stresat;

  • -omega-3 din semințele de chia ajută la menținerea sănătății inimii. Grăsimi CE sunt esențiale pentru absorbția unor vitamine precum A, D, E, K;

  • -proteinele și calciul din semințe îmbunătățesc dezvoltarea musculaturii, întăresc oasele 

  • -antioxidanții împreună cu mineralele și vitaminele te mențin tânăr și îmbunătățesc sănătatea părului și a pielii;

  • -consumul de apă în care au fost înmuiate semințele ajută la curățarea sistemul digestiv prin eliminarea resturilor din intestine. De asemenea, facilitează eliminarea toxinelor din tractul digestiv;

  • -pentru că absorb apa, după consumarea lor, o persoană va fi hidratată pentru o perioadă mare de timp prin reținerea electroliților prezenți în fluidele corpului;

  • -pentru că gustul lor nu este la fel de pregnant precum cel a semințelor de in, pot fi folosite în diferite rețete.

Distribuie:
Postat in Noutati De:
Nicoleta de la Biomania

Acest site web utilizează Cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de social media și pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, împărtășim informații despre utilizarea site-ului nostru cu partenerii noștri de socializare, publicitate și analiză, care îl pot combina cu alte informații pe care le-ați furnizat-o sau pe care le-au colectat din utilizarea serviciilor lor. Sunteți de acord cu cookie-urile noastre dacă continuați să utilizați site-ul nostru web.

Mai multe detalii